Facq #Batibouw2020

Onweerstaanbaar Batibouw

Context

Hoewel het salon kleiner was en minder lang duurde dan de vorige jaren, het trok nog steeds bijna 187.000 Belgen. Voor Facq, de befaamse specialist in sanitair, was de editie van 2020 alvast een succes. Met het accent op het verminderen van de ecologische voetafdruk, de nieuwe «design» trends, en met oplossingen voor alle ruimten, smaken en budgetten. Dit succes is uiteraard mede te danken aan onze  «onweerstaanbare saloncondities» reclamecampagne.

What we did

Op het menu: verschillende visuals waarin het sanitair een zeer ongewone plaats bekleedt in het huis. Zo hangt het bijvoorbeeld als een kunstwerk aan de muur in de living of in de eetkamer. Dit ludieke concept werd gehanteerd in OOH, pers, TV, radio en digitaal. Een campagne die aantoont dat communicatie creatief kan zijn. Dat bepaalde merken ervan overtuigd zijn dat «schoonheid» een ware ambacht is die een «mooie» toekomst is weggelegd.