KBC Brussels #BePartOfANewCity

A new mobility solution or a Better Brussels

Context

De week van de mobiliteit is amper voorbij en KBC Brussels – één van de belangrijkste sponsors – pakt uit met een campagne om zijn bedrijfsfietsenleasing te lanceren.

De city bikes en de elektrische fietsen zijn een deel van de oplossing voor een betere mobiliteit in Brussel. Maar niet iedereen is bereid of in staat om 2000 tot 3000 euro te betalen voor een fiets.

What we did

Dat hebben wij goed begrepen.

Dit product heeft meer invloed op het imago van KBC Brussels dan eender welke campagne. Het bewijst dat de bank in de stad is geworteld en dat ze een opdracht heeft voor de Brusselaars. Het geeft de ondernemingen eindelijk de mogelijkheid om hun werknemers een efficiënt, alternatief transportmiddel aan te bieden.

De voordelen zijn talrijk.

– Geen file- of parkeerproblemen meer
– Het personeel krijgt elke dag zijn dosis beweging, wat goed is voor de gezondheid
– Op tijd op het werk komen is niet langer een probleem
– …

The Campaign

Affiches, films op het web, bannering, radiocampagne, POS-materiaal… rond het thema:

B PART OF A NEW CITY

Een campagne, in de straten van Brussel, volledig in lijn met de campagne “Better for Brussels”